czwartek, 12 lipca 2012

Tuning Silnika D15b7


Silnik stosowany w Civic V generacji karoserii sport/coupe


D15B7, SOHC, 16V, 1493 cm, 101 KM

Początki standardowego tuningu 
Zaczynamy od wymiany seryjnego Filtra powietrza na sportowy stożek najlepiej żeby zasysał powietrze zimne (rurę doprowadzamy do zderzaka w miejsce przygotowane pod halogeny )
     
- Opcja druga to oględziny wydechu stosujemy kolektor 4.2.1 który poprawi nam wydmuchiwanie spalin lecz do tego trzeba zrobić cały wydech stosując przelotowy wydech na pewno poprawi osiągi 
     -
 Komputer przerabiamy stosując dłuższą odcinke np 7800  obr. następnie Procedurę startu która umożliwi nam start od np.4tyś obr (nie będziemy dymić kapcia na starcie )
      
  -Skrzynia Biegów w skrzyni możemy przebić 3,4 bieg  stosując go od skrzyni z Hondy Crx biegi są krótsze co umożliwia nam szybsze rozpędzanie się 

- kolektor ssący możemy zastosować z silnika d16z6 jest większa  możemy zostawić seryjną przepustnice z Z6 bądź rozwiercić i zastosować z silnika H22

- Głowica może też być z silnika d16z6 by poprawić nasze osiągi
wraz z głowicą wymieniamy zapłon by wszystko było  dobrze


- lekkie koło zamachowe zastosować (dać komuś do rozwiercenia )

1 komentarz:

  1. Przełam rutynę drogowej codzienności! Nasze innowacyjne części modyfikacyjne zapewnią niepowtarzalny styl i ekscytującą wydajność. Wybierz indywidualność, wybierz unikalność dla swojego samochodu https://blow-off.pl/

    OdpowiedzUsuń