Witam mianowicie dziś napisze trochę o kompresorach stosowanych w Hondach
Kompresor Eaton M45 ten kompresor jest stosowany rzadziej ponieważ nie posiada elektro sprzęgła który umożliwia wyłącznie kompresora gdy komuś się nie podoba ciągła jazda z włączonym kompresorem . Tłoczy gdzieś ok 0,5 bara gdzie spokojnie seryjny silnik wytrzyma elementy potrzebne do montażu :
- Kompresor Eaton M45
- intercooler
-o rurowanie + flansze pod kompresor i dobrego spawacza
- blow-off(regulacja ciśnienia + wypuszczanie nadmiaru )
- czujnik pod ciśnienia
- łapa do montażu kompresora wchodzi tam gdzie powinna byś kompresor klimatyzacji
- pasek do napędzania kompresora
- czujnik EGT temperatury spalin
- opaski skręcane
- strojenie kompa ( ostatnia faza )
Kompresor Eaton M62 stosuje się częściej ponieważ posiada elektro sprzęgło co bardziej się przydaje można w każdej chwili go wyłączyć tłoczy gdzieś do nawet 0,8 bara co jest już nie bezpieczne dla seryjnego silnika w takim razie jest konieczny zawór spustowy blow-off potrzebne rzeczy do montażu są takie same jak do kompresora M45 w dalszych postach napisze coś więcej przedstawię jakieś Foto Pozdrawiam






Brak komentarzy:
Prześlij komentarz