czwartek, 12 lipca 2012
Tuning Silnika D15b7
Silnik stosowany w Civic V generacji karoserii sport/coupe
D15B7, SOHC, 16V, 1493 cm, 101 KM
Początki standardowego tuningu
Zaczynamy od wymiany seryjnego Filtra powietrza na sportowy stożek najlepiej żeby zasysał powietrze zimne (rurę doprowadzamy do zderzaka w miejsce przygotowane pod halogeny )
- Opcja druga to oględziny wydechu stosujemy kolektor 4.2.1 który poprawi nam wydmuchiwanie spalin lecz do tego trzeba zrobić cały wydech stosując przelotowy wydech na pewno poprawi osiągi
-
Komputer przerabiamy stosując dłuższą odcinke np 7800 obr. następnie Procedurę startu która umożliwi nam start od np.4tyś obr (nie będziemy dymić kapcia na starcie )
-Skrzynia Biegów w skrzyni możemy przebić 3,4 bieg stosując go od skrzyni z Hondy Crx biegi są krótsze co umożliwia nam szybsze rozpędzanie się
- kolektor ssący możemy zastosować z silnika d16z6 jest większa możemy zostawić seryjną przepustnice z Z6 bądź rozwiercić i zastosować z silnika H22
- Głowica może też być z silnika d16z6 by poprawić nasze osiągi
wraz z głowicą wymieniamy zapłon by wszystko było dobrze
- lekkie koło zamachowe zastosować (dać komuś do rozwiercenia )
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)

Przełam rutynę drogowej codzienności! Nasze innowacyjne części modyfikacyjne zapewnią niepowtarzalny styl i ekscytującą wydajność. Wybierz indywidualność, wybierz unikalność dla swojego samochodu https://blow-off.pl/
OdpowiedzUsuń